0 Menu

Winkelwagen

Winkelwagen is leeg

Heb je een klacht of een opmerking?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht of opmerking over een van onze producten of onze dienstverlening, meld dit dan zo snel mogelijk bij ons. Je kunt hiervoor het onderstaande contactformulier gebruiken. Betreft het een klacht over een product, dan verzoeken wij je om het ordernummer van de bestelling hierbij te vermelden.

Wij zullen vervolgens binnen drie werkdagen per mail inhoudelijk op jouw bericht reageren.

Op werkdagen is het ook mogelijk om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen via 0511-444873. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag, van 09.00 tot 17.00 uur.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht, dan verwijzen we je graag naar onze algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie (Artikel 15 Geschillen). Je kunt de klacht dan voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag of via de site www.sgc.nl.

Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumer/odr/).

Contactformulier

* Verplichte velden