Laden...

Artikelinformatie

Hoe vind ik een artikel op de site?

Je kunt op onze site op meerdere manieren een artikel vinden. Boven in de balk kun je een categorie kiezen en vanuit daar een productgroep. Op de pagina van je keuze kun je gemakkelijk via de filteropties de resultaten verfijnen naar bijvoorbeeld kleur of merk. Ook kun je bovenaan op onze site via een zoekterm op onze site zoeken. In de zoekresultaten kun je dan ook weer via de filteropties de resultaten verfijnen.

Mijn maat staat er niet tussen, kan ik deze alsnog bestellen?

Wanneer je een bepaald artikel niet meer kunt vinden, of je mist of maat of kleur, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via mail of chat. Zij kunnen in veel gevallen artikelen van de huidige collectie nog voor je bijbestellen uit een Sake Store filiaal.

Waarom is een artikel wel in de winkel, maar niet online?

Wij proberen zoveel mogelijk onze collectie op de webshop gelijk te laten lopen als de collectie in de winkels. Helaas kan het soms voorkomen dat artikelen eerder in de winkel hangen. Wanneer dit het geval is, kun je de website in de gaten houden en afwachten wanneer het artikel online verschijnt. Daarnaast verkopen wij niet alle merken die je in de winkel vindt ook in de webshop. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de merken Loavies, Rino & Pelle of Freequent. Om zeker te weten of het artikel in de webshop zal verschijnen, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je vaak vertellen of het artikel nog toegevoegd zal worden en op welke termijn.

Wanneer start de opruiming?

De kleding wordt uitverkocht aan de hand van het seizoen, het weer en de voorraad die wij nog beschikbaar hebben. Dit betekent dat het moment waarop de uitverkoop start, elk seizoen weer kan verschillen. Wanneer je graag op de hoogte gehouden wilt worden van de start van onze uitverkoop, dan adviseren wij je om je aan te melden voor onze nieuwsbrief.

Heb ik achteraf nog recht op korting?

Helaas kunnen wij je niet tegemoet komen in reeds gekochte artikelen, als er een nieuwe afprijzing is. Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van je bestelling voor het artikel werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, die misschien nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. Vaak is binnen 24 uur na de start van een actie een groot deel van de artikelen en maten uitverkocht. Het is dus voor klanten die deze artikelen besteld hebben ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn. Overigens is een ondernemer volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. Je bepaalt als consument zelf wanneer je tot aankoop overgaat. Je hebt geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via:

LIVE CHAT

Klik hier

Bereikbaar op werkdagen

tussen 9:00 - 17:00 uur

TELEFOON

0511 - 444873

Bereikbaar op werkdagen 

tussen 9:00 - 17:00 uur

E-MAIL

webshop@sakestore.nl

Antwoord binnen 24 uur

(op werkdagen)

To Top