- Home
- Klantenservice
- Garantie & klachten
Garantie & klachten
Onze garantievoorwaarden & service
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie bieden wij een verkopersgarantie van 3 maanden na aankoopdatum. Om voor de wettelijke en/of de verkopersgarantie in aanmerking te komen, is het verplicht om een geldig bewijs van aankoop aan te kunnen tonen. Zonder bon of betalingsbewijs kunnen wij helaas niks voor je doen. De verkopersgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Als er iets mis is met je bestelde artikelen, verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij je bestelnummer en stuur foto’s mee van het desbetreffende item. Wij zullen met je meekijken naar een passende oplossing. Wanneer je zelf de klacht probeert te verminderen, vervalt de garantie.
Defecten die niet onder de garantie vallen:
- Gebreken ontstaan door wassen of drogen niet volgens de wasvoorschriften
- Normale slijtage van kleding, schoenen en accessoires
- Gebreken veroorzaakt door verkeerd of intensief gebruik
- Het pillen van kleding of schoenen
- Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
- Gebreken aan water- en winddichtheid van schoenen of kleding, tenzij anders vermeld in de productomschrijving in onze webshop
- Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.
Onze klachtenprocedure
Is er een item kapot en valt het binnen het retourtermijn?
Als er iets mis is met je bestelde artikelen, verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij je bestelnummer en stuur foto’s mee van het desbetreffende item. Wij zullen met je meekijken naar een passende oplossing. Wanneer je zelf de klacht probeert te verminderen, vervalt de garantie. Het retourtermijn is 14 dagen na ontvangstdatum.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie bieden wij een verkopersgarantie van 3 maanden na aankoopdatum. Om voor de wettelijke en/of de verkopersgarantie in aanmerking te komen, is het verplicht om een geldig bewijs van aankoop aan te kunnen tonen. Zonder bon of betalingsbewijs kunnen wij helaas niks voor je doen. De verkopersgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Is er een item kapot en valt het buiten het retourtermijn?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie bieden wij een verkopersgarantie van 3 maanden na aankoopdatum. Om voor de wettelijke en/of de verkopersgarantie in aanmerking te komen, is het verplicht om een geldig bewijs van aankoop aan te kunnen tonen. Zonder bon of betalingsbewijs kunnen wij helaas niks voor je doen. De verkopersgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, wij kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Wanneer je zelf de klacht probeert te verminderen, vervalt de garantie.
De geschillencommissie
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht, dan verwijzen we je graag naar onze algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie (Artikel 15 Geschillen). Je kunt de klacht dan voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel (Postbus 90600, 2509 LP Den Haag) of via de site www.sgc.nl. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: www.ec.europa.eu/consumers/odr/
Je kunt ook contact met onze klantenservice opnemen via:
LIVE CHAT
Bereikbaar op werkdagen
tussen 8:00 - 17:00 uur