0 Menu

Shoppingbag

Veelgestelde vragen

 

1 : ARTIKELEN
1.1 : Hoe kan ik een artikel opzoeken op de site?
1.2 : Ik kan een bepaald artikel/kleur/maat niet meer vinden, kan dit nog besteld worden?
1.3 : Hoe bepaal ik mijn maat?
1.4 : Wanneer wordt bij een uitverkocht artikel het bedrag teruggeboekt?
1.5 : Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?
1.6 : Een artikel, gezien in een Sake Store, kan ik niet terugvinden op de site, hoe kan dit?
1.7 : Wanneer begint de uitverkoop?
1.8 : Ik heb net een artikel ontvangen en deze is nu afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?
1.9 : Wordt een uitverkocht artikel weer aangevuld?
2 : ACCOUNT
2.1 : Ik heb problemen met inloggen, wat nu?
2.2 : Hoe maak ik een account aan?
2.3 : Waar kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
2.4 : Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
2.5 : Hoe kan ik mijn account verwijderen?
3 : BETALING
3.1 : Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
3.2 : Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?
3.3 : Wanneer ontvang ik de acceptgiro van AfterPay?
3.4 : Wat is de betaaltermijn als ik via AfterPay bestel?
3.5 : Ik krijg een foutmelding bij het betalen met AfterPay, wat nu?
3.6 : Ik krijg een foutmelding bij het betalen met iDEAL, wat nu?
3.7 : Ik heb een artikel geretourneerd, moet ik eerst wel de AfterPay rekening betalen?
4 : BESTELLING
4.1 : Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
4.2 : Hoe kan ik een kortingscode invoeren?
4.3 : Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?
4.4 : Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?
4.5 : Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
5 : LEVERING
5.1 : Wat is de levertijd van mijn bestelling?
5.2 : Wat zijn de verzendkosten?
5.3 : Kan ik een bestelling afhalen in een winkel van Sake Store, in plaats van te laten versturen?
5.4 : Kan ik mijn pakketje op een ander adres laten bezorgen?
5.5 : Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
5.6 : Niet alle artikelen zitten in mijn pakketje, wat nu?
6 : KLACHTEN
6.1 : Ik heb een klacht over een artikel wat ik bij Sake Store heb gekocht, wat nu?
6.2 : Ik heb een klacht over een artikel wat ik in de webshop heb gekocht, wat nu?
6.3 : Ik heb een andere klacht, waar kan ik terecht?
6.4 : Wat is de garantieperiode van artikelen bij Sake Store?
7 : RUILEN & RETOURNEREN
7.1 : Waarom moet ik eventueel retourkosten betalen wanneer ik een gedeelte retourstuur?
7.2 : Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
7.3 : Hoe lang mag ik een artikel thuishouden?
7.4 : Zijn er kosten verbonden aan een retourzending?
7.5 : Is het nodig om de pakbon bij het retourpakketje te voegen?
7.6 : Binnen hoeveel dagen wordt mijn retourzending verwerkt?
7.7 : Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
7.8 : Wanneer ontvang ik mijn ruiling?
7.9 : Kan ik een artikel uit de Sale of Outlet retourneren en ontvang ik dan mijn geld terug?
7.9.1 : Kan ik mijn bestelling ook retour brengen in een winkel van Sake Store?
8 : CONTACT
8.1 : Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
8.2 : Waar vind ik de contactgegevens en openingstijden van de winkels van Sake Store?