- Home
- Klantenservice
Klantenservice
Waar kunnen we je mee helpen?
Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven ernaar om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. We hanteren een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code, zodat jij de actuele bezorgstatus kunt inzien. Heb je gekozen voor afhalen in één van onze stores? Dan ontvang je een e-mail zodra je bestelling klaarligt bij jouw geselecteerde store.
Hoe kan ik punten sparen?
Om punten te sparen op je aankopen, heb je een Sake Store account nodig. Heb je al een account? Dan spaar je automatisch punten, zowel in de winkel als online. Heb je nog geen account, maar wil je wel gebruik maken van het spaarpunten programma? Maak dan hier gemakkelijk een Sake Store account aan.
Bij iedere €10,- ontvang je een spaarpunt. Je spaart alleen punten op artikelen uit onze nieuwe collectie en op basisartikelen. Er worden geen punten gespaard op sale en afgeprijsde artikelen.
Wat is het retourtermijn?
Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Zorg ervoor dat de items ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte kaartjes retourneert. Bewaar het retourbewijs goed, totdat wij je retour volledig hebt verwerkt.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Als er iets mis is met je bestelde artikelen, verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij je bestelnummer en stuur foto’s mee van het desbetreffende item. Wij zullen met je meekijken naar een passende oplossing!
Je kunt op verschillende manieren met ons in contact komen