Betalen

Bij Sake Store kun je altijd veilig en gemakkelijk betalen. Wil je direct online betalen tijdens je bestelling in onze webshop, dan kan dit via iDEAL. Wil je eerst onze levering ontvangen en daarna betalen, dan kun je kiezen voor achteraf betalen via AfterPay (digitale acceptgiro). Een derde optie is het betalen met je creditcard via MasterCard, Visa of Maestro.

Ook vanuit België en Duitsland kan je een bestelling bij ons plaatsen, dit kan via Mister Cash (Bancontact) of Giropay.

Let op: alle prijzen in onze webshop zijn incl. BTW!

   

- Betalen met iDEAL

Maak je gebruik van internet bankieren? Dan kun je je bestelling direct en eenvoudig betalen via internet bankieren met iDEAL. In het bestelproces kies je bij de betaalmethode voor de optie iDEAL, waarna je vervolgens je eigen bank selecteert. In het afrekenproces word je direct doorverbonden naar de omgeving van internetbankieren. Na het invullen van de juiste gegevens kun je op de vertrouwde manier betalen. Vervolgens wordt het bedrag van je bankrekening afgeschreven.

- Een foutmelding bij een betaling met iDEAL

Controleer altijd eerst of alle gegevens juist zijn ingevuld. Lukt het nog niet om te betalen of krijg je een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice via een e-mail of chat.

- Achteraf betalen met AfterPay

AfterPay voert voor Sake Store het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Voor deze betaaldienst betaal je € 0,95 administratiekosten bovenop het bestelde orderbedrag. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen via een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de AfterPay website.

- Ontvangst betaalverzoek via AfterPay

Wanneer je je bestelling via AfterPay plaatst, ontvang je ongeveer zes werkdagen na je bestelling een digitale acceptgiro in je mailbox. Vanuit deze e-mail kun je eenvoudig binnen enkele stappen de betaling via iDEAL uitvoeren.

- De betaaltermijn bij AfterPay

Zes werkdagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je van AfterPay de digitale acceptgiro. Vanaf dat moment is de betalingstermijn 14 dagen.

- Een foutmelding bij een betaling met AfterPay

Dat je niet kunt betalen met AfterPay, kan diverse redenen hebben. Controleer of alle gegevens juist zijn ingevuld. Lukt het niet om te betalen of krijg je een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice om te informeren of het probleem bij de webshop ligt. Mocht dit niet zo zijn, dan moet je zelf contact opnemen met AfterPay (telefoonnummer 020 - 7230 270), e-mail klantenservice@afterpay.nl).

- AfterPay acceptgiro betalen na retourneren

Wanneer je binnen de retourtermijn (14 dagen) een artikel terugstuurt en je hebt inmiddels wel een e-mail ontvangen met daarin de factuur van AfterPay, dan kun je deze eerst negeren. Zodra wij je retourpakketje hebben ontvangen, zullen wij deze binnen twee werkdagen afhandelen. Je ontvangt dan direct een nieuwe factuur van AfterPay met daarin het nieuwe orderbedrag. Je kunt deze via iDEAL voldoen.

- Betalen vanuit België met Bancontact

Vanuit België kun je met de veel gevraagde betaalmethode BanContact een bestelling bij Sake Store plaatsen. Betalingen worden direct voltooid in de eigen bankomgeving van de consument en meteen verwerkt.

- Betalen vanuit Duitsland met GiroPay

Bestellingen vanuit Duitsland kunnen betaald worden met Giropay. Dit is de populairste betaalmethode in Duitsland, waarbij de betalingen direct worden afgeschreven van de rekening van de consument.

 

To Top