Laden...

Ruilen & retourneren

Retouraanvraag indienen

Hoe kun je jouw retouraanvraag indienen?

  • Klik op de blauwe button hierboven
  • Vul je ordernummer (begint met 20000.....) en je e-mailadres in
  • Controleer of het om de juiste bestelling gaat. Ruilingen of eventuele opmerkingen kun je in het open veld typen
  • Nadat je retouraanvraag geplaatst is, ontvang je een e-mail met daarin alle informatie om je pakketje naar ons te retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Nadat je een retouraanvraag hebt gedaan, kun je je pakket op de volgende manier retourneren:

  • Retourneren in onze stores

    Je kunt altijd terecht in elke Sake Store voor het retourneren van je bestelling. Deze optie is gratis, er worden geen retourkosten gerekend. Een retouraanvraag online is niet verplicht, maar het ingevulde retourformulier wel. Dit formulier heb je bij je bestelling ontvangen. Zonder bestelnummer of retourformulier kun je de bestelling niet retourneren in de winkel. Dit bestelnummer vind je online in je mijn account, in de bestelbevestiging en op het bijgevoegde retourformulier. Wanneer je met IDEAL hebt betaald, ontvang je het geld van je bestelling contant of op de pin terug in de winkel. Bestellingen met Riverty en Paypal kunnen niet terug betaald worden in de winkel. De rekening bij Riverty wordt binnen 24 uur aangepast en daarna ontvang je het geld hiervan retour op je rekening via Riverty of Paypal.

    Geef bij de kassa aan dat je het artikel wil ruilen. Wanneer je met IDEAL hebt betaald en het artikel voorradig is in de winkel kun je deze gelijk omruilen. Wanneer je met Riverty, Creditcard of Paypal hebt betaald kan je het artikel ruilen door ervoor te betalen in de winkel. De rekening bij Riverty en Paypal wordt dan aangepast en binnen 24 uur geannuleerd, met de Creditcard wordt het geld hiermee terugbetaald. Mocht het gewenste artikel niet meer voorradig zijn in de winkel, kan dit door een medewerker voor je besteld worden en kun je deze later ophalen of wordt hij gratis naar je toe gestuurd.

  • Retourneren via PostNL

    Verpak de artikelen die je wilt retourneren en het ingevulde retourformulier weer in de Sake Store verzendzak of doos. Schrijf het antwoordnummer, wat je via de mail ontvangt nadat je een retouraanvraag hebt gedaan, op het pakket en breng het bij een PostNL punt. Bij deze optie wordt €2,95 retourkosten ingehouden. Ruilen blijft gratis. (Let op! Retourzendingen vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening)

  • Kan ik een artikel uit de sale retourneren?

    Je kan een artikel die je in de stip sale, online outlet of met een afprijzing online hebt gekocht bij ons gewoon retourneren. Hierop gelden dezelfde retourvoorwaarden. Wanneer je een artikel in de stip sale hebt gekocht in één van onze winkels kan je in de winkel informeren naar de retourvoorwaarden in de winkel.

    Hoe kan ik een artikel ruilen?

  • Ruiling in onze stores

    Je kunt zonder online retouraanvraag artikelen retour brengen in de winkel. Geef bij de kassa aan dat je het artikel wil ruilen. Wanneer je met IDEAL hebt betaald en het artikel voorradig is in de winkel kun je deze gelijk omruilen. Wanneer je met Riverty, Creditcard of Paypal hebt betaald kan je het artikel ruilen door ervoor te betalen in de winkel. De rekening bij Riverty en Paypal wordt dan aangepast en binnen 24 uur geannuleerd, met de Creditcard wordt het hiermee terugbetaald. Mocht het gewenste artikel niet meer voorradig zijn in de winkel, kan dit door een medewerker voor je besteld worden en kun je deze later ophalen of wordt hij gratis naar je toe gestuurd.

  • Ruiling via PostNL

    Geef in je online retouraanvraag aan welk artikel je wilt ruilen en voor welke maat. Geef dit ook aan op het meegezonden retourformulier. Let op: er kan NIET geruild worden tegen een willekeurig ander artikel. Nadat wij jouw pakketje in goede orde hebben ontvangen, zal de nieuwe maat (mits voorradig) naar je toe worden gestuurd. Het ruilen van een artikel is gratis.

  • Moet ik retourkosten betalen?

    Retourneren in één van de Sake Store winkels is gratis! Het ruilen van één of meerdere artikelen is ook gratis. Bij het retourneren via PostNL wordt er €2,95 retourkosten ingehouden op je rekening of acceptgiro. Retourzendingen vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening.

    Ik heb mijn pakket retour gestuurd, wat gebeurt er nu?

    We streven ernaar je retourzending binnen twee werkdagen af te handelen. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, gaan wij deze verwerken. Na een controle van het retour gezonden artikel zullen wij bij goedkeuring het aankoopbedrag overmaken op je bankrekening of in mindering brengen op je digitale acceptgiro. Het retourbedrag is dan binnen 24 uur verwerkt op je rekening of op je digitale acceptgiro. Je ingezette spaarpunten ontvang je binnen 24 uur weer retour op je account. Gaat het om een ruiling, dan zullen wij het geruilde artikel kosteloos en zo snel mogelijk naar je toe sturen.

    Wat is het retourtermijn?

    Zodra je je pakket thuis hebt ontvangen mag je het 14 dagen op zichttermijn thuishouden, binnen deze 14 dagen moet er een retouraanvraag geplaatst zijn. Nadat je een retouraanvraag hebt ingediend, heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket retour te brengen in één van onze winkels of het retour te sturen via PostNL.

    Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

    Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via e-mail (webshop@sakestore.nl), chat of telefonisch (0511-444873).

    Onze retourvoorwaarden

    Artikelen kunnen gedurende de 14 dagen retourtermijn bij ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele prijskaartjes. Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Voor artikelen in de uitverkoop gelden (online) dezelfde retourvoorwaarden.

    Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via:

    LIVE CHAT

    Bereikbaar op werkdagen

    tussen 8:00 - 17:00 uur

    TELEFOON

    0511-444873

    Bereikbaar op werkdagen 

    tussen 8:00 - 17:00 uur

    E-MAIL

    webshop@sakestore.nl

    Antwoord binnen 24 uur

    (op werkdagen)

    To Top