Ruilen & retourneren

Retouraanvraag indienen

 

Hoe kun je jouw retouraanvraag indienen?

Wanneer je bestelling niet naar wens is, volg onderstaande stappen om je retourzending snel af te handelen:

  • Klik op de link hierboven om naar de retourenpagina te gaan
  • Vul je bestelnummer (begint met 2000000...) en je e-mailadres in
  • Controleer of het om de juiste bestelling gaat. Eventuele opmerkingen of ruilingen kun je in het open veld typen
  • Nadat je retouraanvraag geplaatst is, wordt deze aan onze kant gecontroleerd en goedgekeurd. Vervolgens ontvang je een e-mail met daarin alle informatie om je pakketje naar ons te retourneren

Wanneer er geen retouraanvraag wordt gedaan op de website, zijn de kosten van het retourneren voor eigen rekening en zal de financiële afhandeling van de retourzending langer duren.

Naast onze eigen retourprocedure bestaat er ook de wettelijke herroepingsrechtprocedure. Deze procedure vind je onder onze algemene voorwaarden.

- Je pakket naar ons retourneren

Er zijn twee mogelijkheden om je pakketje naar ons te retourneren: 1) Je levert je pakketje in bij één van onze filialen. Zij nemen de artikelen in via de kassa en sturen de informatie door naar de webshop. Daar wordt het financiëel afgehandeld. Let op: er wordt geen contant geld retour gegeven in de winkel! 2) Je stuurt het pakketje gratis retour via het Antwoordnummer dat je via e-mail van ons ontvangt na aanmelding van je retourzending op onze website (klik op de link hierboven). Met het Antwoordnummer op je pakketje kun je het gratis afgeven bij een PostNL-punt in de buurt. (Let op: retourzendingen vanuit België en Duitsland zijn voor eigen rekening van de klant)

- Een artikel ruilen

Geef in je online retouraanvraag aan welk artikel je wilt ruilen en in welke maat. Geef dit ook aan op het meegezonden retourformulier. Let op: er kan NIET geruild worden tegen een willekeurig ander artikel. Nadat wij je pakketje in goede orde hebben ontvangen, zal de nieuwe maat (mits voorradig) naar je worden opgestuurd.

- De retourtermijn van je bestelling

Al onze artikelen mag je 14 dagen op zichttermijn thuis houden. Binnen deze 14 dagen moet een retouraanvraag geplaatst zijn.

- De kosten van je retourzending

Er zijn geen kosten verbonden aan een retourzending. Na goedkeuring van je retouraanvraag ontvang je van ons een Antwoordnummer. Met dit adres kun je je pakketje gratis afgeven bij een PostNL-locatie.

- Het retourformulier meesturen met retourzending

Om een snelle afhandeling van je retourzending te garanderen, is het bijvoegen van het retourformulier nodig. Een kopie mag natuurlijk ook. Op deze manier kunnen wij direct zien van wie het pakketje afkomstig is en deze direct afhandelen.

- De afhandeling van je retourzending

Wij streven ernaar om je retourzending binnen 2 werkdagen af te handelen.

- De financiële afhandeling bij iDEAL, Creditcard, Bancontact of Giropay

Bij de betaalmethodes iDEAL, Maestro, MasterCard, Visa, Bancontact en Giropay zullen wij het retourbedrag binnen 2 werkdagen retourboeken naar het bij ons bekende bankrekeningnummer.

- De financiële afhandeling bij AfterPay

Heb je de bestelling geplaatst met achteraf betalen via AfterPay, dan passen wij het betaaloverzicht bij AfterPay aan. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuw betaaloverzicht per e-mail (bij een gehele retourzending vervalt de acceptgiro). De acceptgiro kun je binnen 14 dagen voldoen via de betaalknop in de e-mail.

- Een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen

Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via e-mail (webshop@sakestore.nl), chat of telefonisch (0511-444873).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To Top