- Home
- Klantenservice
- Bezorgen of afhalen
Bezorgen of afhalen
Bij het afronden van je bestelling kan je er voor kiezen om je bestelling zelf in één van onze winkels op te halen. Woon je niet in de buurt van een Sake Store of wil je je bestelling graag thuis ontvangen, dan versturen we jouw pakket gratis vanaf €49,95 via PostNL naar het door jou opgegeven afleveradres. Weinig thuis? Laat je pakket dan bezorgen bij een PostNL-punt in de buurt.
Voor welke verzendopties kan ik kiezen?
Bij het plaatsten van je bestelling heb je keuze uit 3 verschillende verzendmethodes:
- Thuisbezorgen via PostNL: Je pakket wordt afgeleverd aan huis door een bezorger van PostNL. Wanneer je niet thuis bent, volgt PostNL altijd je bezorgvoorkeuren. Bezorgvoorkeuren kun je instellen in je persoonlijke account bij PostNL. Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan wordt je pakket bezorgd bij de buren of een PostNL punt. Via de Track & Trace in de app of online kun je zien waar je pakket is.
- Afhalen bij een PostNL afhaalpunt: Je pakket wordt bezorgd bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Je kunt tijdens het selecteren van de verzendmethode zelf een PostNL-afhaalpunt kiezen.
- Afhalen bij een Sake Store winkel: Je pakket wordt bezorgd in één van onze stores. Je kunt tijdens het selecteren van de verzendmethode zelf de gewenste store kiezen.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nederland
Binnen Nederland betaal je €2,95 verzendkosten bij bestellingen onder de €49,95. Bestellingen vanaf €49,95 worden gratis verzonden met PostNL. Wanneer je kiest voor afhalen bij één van onze stores, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
België & Duitsland
Voor thuisbezorging door PostNL naar België en Duitsland rekenen wij €7,50 verzendkosten. Kies je voor afhalen bij een PostNL afhaalpunt, dan worden er €7,00 verzendkosten gerekend.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven ernaar om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. We hanteren een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code, zodat jij de actuele bezorgstatus kunt inzien. Heb je gekozen voor afhalen in één van onze stores? Dan ontvang je een e-mail zodra je bestelling klaarligt bij jouw geselecteerde store.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat we jouw bestelling hebben we verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace code. Hiermee kun je de actuele bezorgstatus inzien.
Heb je gekozen voor afhalen in één van onze stores? Dan ontvang je een e-mail zodra wij je bestelling hebben verzonden naar onze store. Zodra je bestelling daar klaar ligt, wordt er contact met je opgenomen. Dit kan per e-mail of telefonisch zijn.
Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?
Het kan soms voorkomen dat een besteld artikel helaas toch niet meer leverbaar is. We sturen in dat geval altijd een e-mail om je op de hoogte te stellen. Je ontvangt het aankoopbedrag van het artikel terug op de oorspronkelijke betaalmethode. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Wij adviseren daarom om de track & trace code in de gaten te houden. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Is jouw track & trace code 5 werkdagen lang niet bijgewerkt? Neem dan contact met onze klantenservice.
Kan ik mijn adres wijzigen?
Wanneer wij jouw bestelling nog niet hebben verzonden, is het mogelijk om jouw adres te wijzigen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.