Laden...

Onze Sake Store services, maar dan online!

Onze Sake Store services, maar dan online!


21-12-2022 | door Sake Store | Leestijd: 4 minuten

 

 

Als dé modeketen van Friesland willen wij jou natuurlijk voorzien van de beste service. Wij doen dan ook ontzettend ons best om alles zo goed mogelijk voor jou, als klant, te regelen. Daarom zetten wij al onze services graag even voor jou op een rijtje!

 

1. Gratis verzending

Hé dit is leuk: bij Sake Store bieden wij jou gratis verzending! Zo worden al jouw favoriete items compleet kosteloos bij jou thuis bezorgd. Dit is een stukje extra service van ons speciaal voor jou. Natuurlijk kun je er ook altijd (kosteloos) voor kiezen om jouw pakketje niet thuis te laten bezorgen maar op te halen bij een PostNL pick-up point of in één van onze 14 stores.

 


2. Achteraf betalen – AfterPay is nu Riverty

Wel alvast bestellen, maar nog niet meteen betalen? Geen probleem! Wij gunnen jou de ruimte met achteraf betalen. Hiermee bieden wij jou het vertrouwen van een veilige en goede bestelling. Daarom werken we samen met Riverty. Riverty is achteraf betalen op een veilige en vooral vertrouwde manier. Je ontvangt eerst je bestelling en vervolgens krijg je het comfortabele betalingstermijn van 14 dagen. Nu horen wij je al denken: "Riverty? Dat ken ik niet". Maar geen paniek! Je kent Riverty waarschijnlijk als AfterPay. Vanaf oktober 2022 is AfterPay namelijk doorgegaan onder deze nieuwe naam. Het is dus nog steeds de service die je van AfterPay gewend bent maar dan in een nieuw jasje.

Wat ook ontzettend fijn is, is dat Riverty ook een  eigen app heeft. Zo heb je super snel een duidelijk en helder overzicht van al jouw bestellingen en uitgaven op één plek. Je kunt alles in één oogopslag bekijken, ook onderweg, waar je ook bent.

Klik hier om de app te downloaden voor jouw telefoon: 


3. Retourtermijn bij Sake Store

Wij snappen dat je soms enorm kunt twijfelen of jouw bestelde items wel helemaal bij je passen. Geen probleem! Wij bieden jouw daarom een retourtermijn van 14 dagen. Dit houdt in dat zodra je jouw pakket thuis hebt ontvangen je jouw items 14 dagen op zichttermijn thuis mag houden. Wil je het pakket toch retourneren? Dan moet er wel binnen deze 14 dagen een retouraanvraag zijn geplaatst. Nadat je een retouraanvraag hebt ingediend, heb je nog 14 dagen tijd om je pakket retour te brengen. Dit kun je gratis doen in één van onze stores of je kan het pakket retour sturen via een PostNL-punt (€ 2,95). 

 


4. Hulp nodig?

In onze stores staan onze medewerkers uiteraard altijd voor je klaar om je te voorzien van alle hulp die je nodig hebt. Maar wij snappen ook dat je deze hulp soms online ook wel goed kunt gebruiken. Gelukkig staan ook online onze medewerkers altijd voor je klaar. Zo kun je met ons chatten via de chatknop op de webshop of via Instagram en Facebook. Ook kun je ons uiteraard via de mail of telefonisch bereiken. Zo kunnen wij jou ook online ondersteunen met fashion advies en al je andere vragen, zoals je dat van ons gewend bent.

 


Wij hopen jou met deze (online) service punten zo goed mogelijk te bedienen voor het soepele verloop van jouw bestelling(en). We merken dat dit nu al als ontzettend fijn wordt ervaren door onze huidige klanten. Met een trotse reviewscore van een 9.1 (4000+ reviews) van onze klanten, is onze waardering enorm. Hopelijk kunnen we ook jou net zo tevreden maken met het bestellen van jouw nieuwe favoriete items. 

 

Vergeet niet om een review achter te laten!


Heb je een vraag over bestellen, betalen, bezorgen of afhalen, ruilen & retourneren of artikelinformatie?
Kijk dan op onze klantenservicepagina en wij geven antwoord op de meest gestelde vragen!

 

To Top